Rozumiemy jak ważne jest dla Państwa aby firma sprawująca funkcję Administratora Nieruchomości, była odpowiedzialna i wykonywała powierzone obowiązki sumiennie, rzetelnie.
Angażując naszą firmę otrzymacie Państwo usługę kompleksową, z gwarancją jej wysokiej jakości a posiadane przez nas ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zapewni Państwu bezpieczną i pozbawioną ryzyka współpracę.
Właściciele zyskają nie tylko sprawnego administratora, ale również obrońcę i rzecznika swoich praw. Będziecie Państwo mieli pewność, że sprawy dotyczące nieruchomości znajdują się we właściwych, profesjonalnych rękach i zostaną w odpowiedni sposób poprowadzone.
Zakres usług administracyjnych:
- Obsługa administracyjna:
- przebywanie administratora w uzgodnionym czasie na terenie
nieruchomości;
- łatwy kontakt z administratorem (telefon komórkowy, poczta elektroniczna),
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych w przypadku gdy nie
są pokrywane przez właścicieli lokali,
- wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali w celu uzyskania dodatków
mieszkaniowych i/lub zasiłków z pomocy społecznej itp.,
- udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
- nadzór i zapewnienie odpowiedniej czystości i porządku na terenie
nieruchomości,
- utrzymywanie stałego, kontaktu z przedstawicielami policji, straży miejskiej
oraz straży pożarnej,
- zaopatrywanie w rzeczy i materiały potrzebne do bieżącej eksploatacji,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie książki korespondencji,
- założenie i prowadzenie teczek właścicieli lokali,
- prowadzenie ewidencji właścicieli, udziałów oraz liczby osób
przebywających w lokalu,
- odczyt i prowadzenie ewidencji stanu/wskazań głównych i indywidualnych
urządzeń pomiarowych w nieruchomości (tj. wodomierze zimnej i ciepłej
wody, ciepłomierze, liczniki energii elektrycznej, gazu),
- sporządzanie, dla ubezpieczyciela, protokołów z zalań i powstania innych
szkód w celu uzyskania odszkodowania,
- prowadzenie innych bieżących spraw związanych z nieruchomością.
Obsługa finansowo-księgowa:
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji (księgowości) wspólnoty
mieszkaniowej w oparciu o wymogi w tym zakresie stawiane przez art. 22
ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali,
- pełny zakres usług ewidencyjnych prowadzony przy zastosowaniu
podstawowych zasad księgowości zapisanych w ustawie z dnia 29 września
1994 roku o rachunkowości,
- zakładanie rachunku bankowego wspólnoty mieszkaniowej,
- przygotowywanie bankowych dokumentów przelewu zobowiązań,
- dokonywanie operacji finansowych wspólnoty poprzez rachunek bankowy,
naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży w przypadku gdy wspólnota
mieszkaniowa jest podatnikiem podatku od towarów i usług,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej wszystkich deklaracji
- podatkowych w układzie miesięcznym i rocznym,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej rozliczeń i deklaracji
związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników względnie
zleceniobiorców,
- sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek
(na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów
dostawy mediów),
- sporządzanie miesięcznych/kwartalnych informacji w formie sprawozdania
finansowego dla potrzeb Zarządu wspólnoty mieszkaniowej,
- sporządzanie za zadane okresy kartotek mieszkaniowych właścicieli,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnoty mieszkaniowej
obejmującego:
- sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
- zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty
mieszkaniowej,
- zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki
kosztowe,
- zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
- zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
- kartoteki właścicieli,
- prowadzenie windykacji należności z tytułu pożytków i innych przychodów na
rzecz wspólnoty, w postępowaniu przedsądowym.
Obsługa techniczna:
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu
budowlanego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i
urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oraz nadzór nad ich
przebiegiem,
- zlecanie i kontrola bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów
budynku,
- prowadzenie rejestru zgłoszonych awarii, usterek, uwag,
- nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków,
- egzekwowanie prawidłowego wykonania umów-zleceń na prace
konserwacyjne, naprawcze, remontowe i modernizacyjne,
- przedstawienie planu remontów niezbędnych do wykonania w okresach
rocznych i wieloletnich,
- przygotowanie zakresu robót do wykonania wraz z określeniem
zastosowanej technologii,
- przygotowanie kosztorysów inwestorskich oraz tzw. „kosztorysów ślepych”,
organizowanie konkursów ofert lub przetargów na wykonanie prac
- konserwacyjnych, remontowych, modernizacyjnych lub inwestycyjnych,
- zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi pracami przez inspektorów
właściwych branż (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej),
- rozliczanie wykonanych prac (sporządzanie przejściowych i końcowych
- protokołów odbioru, weryfikacja kosztorysów powykonawczych).
Zarządzanie oraz obsługa prawna:
- reprezentowanie ogółu właścicieli w sprawach dotyczących wspólnoty
organami administracji rządowej i samorządowej, przed sądami a także w
stosunkach pomiędzy właścicielami,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali oraz weryfikowanie stanu
prawnego i faktycznego nieruchomości,
- opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
- zawieranie, egzekwowanie i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów do
budynku oraz odbiorcami ścieków i śmieci,
- zawieranie umowy na ubezpieczenie budynku,
- wyszukiwanie kontrahentów świadczących usługi na rzecz wspólnoty,
- potencjalnych najemców powierzchni wspólnych nieruchomości,
- negocjowanie cen warunków zawieranych umów,
- opracowywanie uchwał, w tym statutu wspólnoty i regulaminów, corocznych
planów gospodarczych,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
windykacja należności,
- inwestowanie zgromadzonych środków pieniężnych w różne instrumenty
finansowe (tj. lokaty, obligacje itp.)
- długofalowe planowanie, organizowanie, wykonywanie i nadzorowanie zadań
inwestycyjnych.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Oferujemy kompleksową administrację nieruchomościami wspólnoty.
W ramach współpracy zapewniamy:
- usługę administracyjną
- obsługę finansowo-księgową
- obsługę techniczną
- zarządzanie oraz obsługę prawną
Konkurencyjne ceny, firma pokoleniowa z doświadczonymi pracownikami. Posiadamy wysokiej klasy, sprawdzonych podwykonawców.
Zapraszamy do współp...
Nazwa firmy | PATRONDOM MARCIN OCET |
Imię (pierwsze) | MARCIN |
Drugie imię | KRZYSZTOF |
Nazwisko | OCET |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-08-01 |
NIP | 5222717600 |
Regon | 146222380 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Wola |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 01433 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Obozowa |
Numer nieruchomości | 89 |
Numer lokalu | 13 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-08-01 |
Data powstania | 2012-07-30 |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-08-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6832Z |
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE Przeważające PKD |
4110Z | REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW |
4334Z | MALOWANIE I SZKLENIE |
4339Z | WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
8110Z | DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH |
8121Z | NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8130Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
9511Z | NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.