Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

PatronDom

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Rozumiemy jak ważne jest dla Państwa aby firma sprawująca funkcję Administratora Nieruchomości, była odpowiedzialna i wykonywała powierzone obowiązki sumiennie, rzetelnie.

Angażując naszą firmę otrzymacie Państwo usługę kompleksową, z gwarancją jej wysokiej jakości a posiadane przez nas ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zapewni Państwu bezpieczną i pozbawioną ryzyka współpracę.

Właściciele zyskają nie tylko sprawnego administratora, ale również obrońcę i rzecznika swoich praw. Będziecie Państwo mieli pewność, że sprawy dotyczące nieruchomości znajdują się we właściwych, profesjonalnych rękach i zostaną w odpowiedni sposób poprowadzone.

Zakres usług administracyjnych:
- Obsługa administracyjna:
- przebywanie administratora w uzgodnionym czasie na terenie
nieruchomości;
- łatwy kontakt z administratorem (telefon komórkowy, poczta elektroniczna),
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych w przypadku gdy nie
są pokrywane przez właścicieli lokali,
- wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali w celu uzyskania dodatków
mieszkaniowych i/lub zasiłków z pomocy społecznej itp.,
- udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
- nadzór i zapewnienie odpowiedniej czystości i porządku na terenie
nieruchomości,
- utrzymywanie stałego, kontaktu z przedstawicielami policji, straży miejskiej
oraz straży pożarnej,
- zaopatrywanie w rzeczy i materiały potrzebne do bieżącej eksploatacji,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie książki korespondencji,
- założenie i prowadzenie teczek właścicieli lokali,
- prowadzenie ewidencji właścicieli, udziałów oraz liczby osób
przebywających w lokalu,
- odczyt i prowadzenie ewidencji stanu/wskazań głównych i indywidualnych
urządzeń pomiarowych w nieruchomości (tj. wodomierze zimnej i ciepłej
wody, ciepłomierze, liczniki energii elektrycznej, gazu),
- sporządzanie, dla ubezpieczyciela, protokołów z zalań i powstania innych
szkód w celu uzyskania odszkodowania,
- prowadzenie innych bieżących spraw związanych z nieruchomością.

Obsługa finansowo-księgowa:
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji (księgowości) wspólnoty
mieszkaniowej w oparciu o wymogi w tym zakresie stawiane przez art. 22
ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali,
- pełny zakres usług ewidencyjnych prowadzony przy zastosowaniu
podstawowych zasad księgowości zapisanych w ustawie z dnia 29 września
1994 roku o rachunkowości,
- zakładanie rachunku bankowego wspólnoty mieszkaniowej,
- przygotowywanie bankowych dokumentów przelewu zobowiązań,
- dokonywanie operacji finansowych wspólnoty poprzez rachunek bankowy,
naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży w przypadku gdy wspólnota
mieszkaniowa jest podatnikiem podatku od towarów i usług,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej wszystkich deklaracji
- podatkowych w układzie miesięcznym i rocznym,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej rozliczeń i deklaracji
związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników względnie
zleceniobiorców,
- sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek
(na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów
dostawy mediów),
- sporządzanie miesięcznych/kwartalnych informacji w formie sprawozdania
finansowego dla potrzeb Zarządu wspólnoty mieszkaniowej,
- sporządzanie za zadane okresy kartotek mieszkaniowych właścicieli,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnoty mieszkaniowej
obejmującego:
- sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
- zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty
mieszkaniowej,
- zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki
kosztowe,
- zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
- zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
- kartoteki właścicieli,
- prowadzenie windykacji należności z tytułu pożytków i innych przychodów na
rzecz wspólnoty, w postępowaniu przedsądowym.

Obsługa techniczna:
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu
budowlanego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i
urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oraz nadzór nad ich
przebiegiem,
- zlecanie i kontrola bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów
budynku,
- prowadzenie rejestru zgłoszonych awarii, usterek, uwag,
- nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków,
- egzekwowanie prawidłowego wykonania umów-zleceń na prace
konserwacyjne, naprawcze, remontowe i modernizacyjne,
- przedstawienie planu remontów niezbędnych do wykonania w okresach
rocznych i wieloletnich,
- przygotowanie zakresu robót do wykonania wraz z określeniem
zastosowanej technologii,
- przygotowanie kosztorysów inwestorskich oraz tzw. „kosztorysów ślepych”,
organizowanie konkursów ofert lub przetargów na wykonanie prac
- konserwacyjnych, remontowych, modernizacyjnych lub inwestycyjnych,
- zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi pracami przez inspektorów
właściwych branż (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej),
- rozliczanie wykonanych prac (sporządzanie przejściowych i końcowych
- protokołów odbioru, weryfikacja kosztorysów powykonawczych).

Zarządzanie oraz obsługa prawna:

- reprezentowanie ogółu właścicieli w sprawach dotyczących wspólnoty
organami administracji rządowej i samorządowej, przed sądami a także w
stosunkach pomiędzy właścicielami,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali oraz weryfikowanie stanu
prawnego i faktycznego nieruchomości,
- opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
- zawieranie, egzekwowanie i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów do
budynku oraz odbiorcami ścieków i śmieci,
- zawieranie umowy na ubezpieczenie budynku,
- wyszukiwanie kontrahentów świadczących usługi na rzecz wspólnoty,
- potencjalnych najemców powierzchni wspólnych nieruchomości,
- negocjowanie cen warunków zawieranych umów,
- opracowywanie uchwał, w tym statutu wspólnoty i regulaminów, corocznych
planów gospodarczych,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
windykacja należności,
- inwestowanie zgromadzonych środków pieniężnych w różne instrumenty
finansowe (tj. lokaty, obligacje itp.)
- długofalowe planowanie, organizowanie, wykonywanie i nadzorowanie zadań
inwestycyjnych.

Branża

Obszar działania

Mazowieckie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak PatronDom
Jakie usługi Cię interesują?

Oferta

Administracja nieruchomościami

Mazowieckie - Warszawa

Oferujemy kompleksową administrację nieruchomościami wspólnoty. W ramach współpracy zapewniamy: - usługę administracyjną - obsługę finansowo-księgową - obsługę techniczną - zarządzanie oraz obsługę prawną Konkurencyjne ceny, firma pokoleniowa z doświadczonymi pracownikami. Posiadamy wysokiej klasy, sprawdzonych podwykonawców. Zapraszamy do współp...

Rozwiń

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Obozowa 89/13, 01-433 Warszawa

WWW

http://www.patrondom.pl/

Telefon

510 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy PATRONDOM MARCIN OCET
Imię (pierwsze) MARCIN
Drugie imię KRZYSZTOF
Nazwisko OCET
Data rozpoczęcia działalności 2012-08-01
NIP 5222717600
Regon 146222380

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat Warszawa
Gmina Wola
Miejscowość Warszawa
Kod pocztowy 01433
Poczta Warszawa
Ulica ul. Obozowa
Numer nieruchomości 89
Numer lokalu 13

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2012-08-01
Data powstania 2012-07-30
Data rozpoczęcia działalności 2012-08-01

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
4110Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
4334Z MALOWANIE I SZKLENIE
4339Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
6209Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6831Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8110Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8121Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8130Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
9511Z NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.